Masz pytania? Skontaktuj się z nami! telefon: 888 - 777 - 660 | e-mail: info@dolservice.pl
DolService ZAPEWNIA SWOIM KLIENTOM NASTĘPUJĄCE FORMY DOSTAWY:
Kurier DPD
Odbiór w sklepie stacjonarnym (po wcześniejszym umówieniu)
W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór w Salonie" lub "Paczka w Ruchu" zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa Salonu lub Saloniku prasowego.
CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?
Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki. DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)
ZAMÓWIŁEM TOWAR DZIŚ RANO, CZY ZOSTANIE WYSŁANY TEGO SAMEGO DNIA ?
W 99% zamówień towar wysyłamy tego samego dnia w przypadku zamówień, które wpłynął do godziny 13.
W razie pytań jesteśmy dostępni od 9 do 19